top of page

עידו ואמא (והחיות) טסים ללונדון - פרק 4-  מעתה תקרא : Londodon

היום השלישי שלנו בלונדודון התחיל כרגיל בשעה מאוד מאוד מאוד מוקדמת. פער השעות בין ישראל ללונדון הוא שעתיים. ואם בתקופה האחרונה התרגלתי לקום כל יום בין 5 ל 6 אז תבינו מתי קמתי.... אף פעם לא ראיתי את עידו ישן בבוקר כי הוא תמיד מתעורר הרבה לפני... את היום התחלנו בתחנת פדינגטון, מימנה יצאנו ברגל (בעזרת גוגל מאפ) לעבר

Regent's Canal ו Little Venice

לאורך התעלה עוגנות הסירות הארוכות האופייניות לשייט תעלות. כל אחת יותר מטופחת מהשניה.

חלק מהן עוגנות כאן קבוע ומשמשות כבתים. בתכנית המקורית התכוונו לשוט בתעלה מ

little Venice לגן החיות

אבל מה לעשות שהגענו הרבה לפני הזמן. אז הסתפקנו בטיול בוקר לאורך התעלה ובהמשך, שכרנו את האופניים האדומות של לונדון (כמו הירוקות בתל אביב) . עידו נהנה מהרוח הנעימה שטפחה על פניו.

רכבנו עד שהגענו לגן החיות של לונדון.

הביקור הראשון שלי בגן החיות של לונדון היה כשהייתי בת 16, בטיול שעשיתי עם אימי. כילדה המקום הותיר עלי רושם רב.

כשעידו היה בן 5 והגענו לאנגליה לתקופת הרילוקיישן שלנו, גן החיות היה כמובן אחד המקומות הראשונים בהם ביקרנו בימינו הראשונים בלונדון, עידו היה לחוץ מאוד ולא הסכים ללכת ברגל בכלל. רק על הידיים. אני זוכרת שסחבתי אותו על הידיים עד שהגענו לגן החיות ורק שם בתוך הגן הוא נרגע והסכים ללכת לבד

הביקור השני שלי בגן, לפני 15 שנה, היה אכזבה גדולה. הגן היה מוזנח ולכן לא חזרתי לבקר בו מאז. לשמחתי הרבה בביקור הנוכחי עם עידו, למרות שבכל הביקור, הראש שלי היה תקוע בטלפון, לענות על כל ההודעות שהגיעו בעקבות הכתבה, לא יכולתי שלא לשים לב עד כמה הגן מושקע ומטופח. חוויה מתקנת ביג טיים!!! ממליצה בחום ולא רק לילדים.

עידו כמובן היה מאושר מאוד ולא הפסיק לחייך. וגם תקשורתי מאוד

ודרך אגב. הביקור בגן החיות היה בחסות דודה ענת

מגן החיות המשכנו רגלית לאורך תעלת ריג'נט הציורית והקסומה

עד לשוק קמדן התוסס. שם על פי התוכנית הכתובה של עידו נאכל ארוחת צהריים.

ואפילו קיבלתי מחמאה מעידו, שבלונדון הארוחות שלו מגיעות בדיוק בזמן.

משפע דוכני אוכל רחוב שבשוק, עידו הלך על הפיש אנד צ'יפס המסורתי

ואני על בוריטו מקסיקנית (צמחונית)

וכמובן שאוכל רחוב, צריך לאכול ברחוב

סיירנו קצת בין הדוכנים על מנת להכין עצמנו לקינוח. ושוב באדיבותה של דנה, אחות של עידו, שהכינה לנו המלצות לקינוחים בלונדון, והיא גם אחראית לקריאטיב של המילה לונדודון (סטיגידיש...) ,

הגענו ל

זאת לא סתם גלידה, זו מעבדה לגלידה שמיוצרת על ידי קירור בחנקן נוזלי

וכך נראת הכניסה

וכך נראת המעבדה

(וכך נראת הגלידה (תסתפקו בנראת

יוצאים מהשוק. 2 תחנות אוטובוס מביאות אותנו ל

Chalk farm

ומישם לרחוב סודי שרק המקומיים מכירים כולו חנויות בוטיק ובתי קפה קטנים ומעדניות.

הרבה שעות ביליתי ברחוב הזה, פעמיים

בשבוע הייתי מביאה לכאן את עידו לפגישות עם פסיכולוגית ישראלית. כשהוא היה בטיפול אני הייתי יושבת בבית קפה, מסתובבת בחנויות ונהנת מהאווירה.

בקצה הרחוב, בעידן הסלולרי עומדות 2 אנדרטאות .

טוב. זה ברור לי שמי שעוקב אחרי הבלוג לצורך תכנון הטיול הבא שלו בלונדון, רוצה שאכתוב את שם הרחוב.. נו טוב בסדר.. השכונה נקראת

Primrose hill

והרחוב הראשי שלה שנקרא

Regent's park road

אבל עדין לא הגענו לשיא היופי של השכונה

בקצה הרחוב המקסים הזה, מתרוממת לה גבעת פרימרוז היל, שהעלייה אליה היא חובה!! כי מה שרואים מישם זה את זה...

ומכיוון שהיום יום ראשון והשמש זורחת אז כמובן כל המקומיים מכסים את המדשאות בהמוניהם

וגם אנחנו הצטרפנו אליהם למנוחת צהריים קלה ואחרי שנחנו המשכנו להייד פארק לרכיבת אפניים של יום ראשון אחהצ